29 Ağustos 2010 Pazar

DiYaRBaKıR,AvaRe,sözleri

nerde desen ordayam yeni ceza ewinden çıkmışam daha beter vardayam dedim ya guzelim ben buyam bu alemin çocuğuyam sewsende buyam sewmesende buyam işte burda yolarımız ayrılıyor birgün beni aramaya kalkarsan sen şu adrese gidersin adanada arpacı mersinde tufacı istanbulda askıcı diyarbakırda yan kesici tantana selim dedinmi gösteririler eğer bu adreste bulamadınmı bağlar 5 nisan mahallesi esrarkeşler caddesi havleme sokak sarhoşlar apartmanı no :dokuz evde yokuz ölümüne tilili son durak kara toprak lekeeeeeeeee. ewlenmez sokak sarxoşlar sokak no dokuz ewde yokuz ölümüne tilili son durak kara toprak lekeeeeeeeeeeee sen hiç ölümün gölgesinde özgürlüğü yaşadın mı ibinesine pezewengine kurşun yağdırdın mı Garibin ellerinden tutup kadere rest çektinmi ben gündüz kurdalli gece silahli biilirsin güzelim bu diyarda kural tanımam sen lise çukültüsünde okurken ben hayat okulu mewzunuydum sen ciyardan mermer taşı üzerinde dans ederken ben de hergün azraille dans ediyodum sen ananın sıcak kucağında uyurken ben de parçalanmış wücudumun acısıyla mahkeme duwarlarında dayanmış doğaca güneşe bekliyordum biilirsin güzelim bu diyarda kural tanımam Pıfkkê Bulire Hatee Tunuriii tekeeeeeeeeeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder